M-am gandit ca putin timp pot sa rup si pentru mine, pentru placerile marunte care le adunasem pe “vremea” cand nu lucram, pe vremea cand imi faceam doar planuri, visam si reveneam la realitate.

M-am inscris la facultate luni, am fost putin emotionata si am simtit ca am vorbit mai mult decat trebuia desi a fost putin si chiar adevarat. Nu a fost nici un interviu. Asa ca nu mi-a mai ramas decat timpul de asteptat. M-am tot gandit si razgandit de ce sa mai dau la alta facultate, adica sa-mi plasez dosarul ca oricum nu as vrea sa ma duc la alta facultate.

In schimb am alergat toata saptamana prin Bucuresti, nu ma omoara trezitul din somn dimineata, cat ma epuizeaza plimbarile astea.

Era sa uit sa pun si niste pieper la post.

Job-ul meu presupune sa vorbesc cu cat mai multa lume si sa-i conving sa incheie contract. Nu asta e partea interesanta ci ceea ce urmeaza. M-am trezit cu un tip care m-a vazut prima data si deja a inceput sa-mi faca propuneri sa ne “combinam”. Mai in gluma mai in serios i-am zis ca nu. Indiferenta mea s-a ridicat la un grad maxim, nici aspectul fizic de milioane nu ma mai atrage iar caracterul e primul care strica ceva in ceea ce ar putea fi. Adica cu alte cuvinte iar sunt o mofturoasa .

Asa ca l-am refuzat pe tipul respectiv sub diferite pretexte, desi unii chiar nu inteleg ca indiferent ce motiv e, raspunsul e NU?

Si ca tot am inceput sa scriu despre subiectul mult discutat, atacat si ramas neterminat, unde naibi mai este dragostea cand un tip vrea numai sex? Adica nu ca eu nu as vrea, dar parca e doar o nevoie, nu mai e placerea care o simti atunci cand esti cu o persoana care o iubesti.

Ce indiferenta am ajuns, ce indiferenta m-a facut timpul si in acelas timp rea. Eu care mergeam mai departe acum tre sa las si eu niste urme, sau sa ating omul in sensul naspa al cuvantului.

Nu inteleg barbatii dar nici nu vreau la fel cum nici pe mine nu ma inteleg, cand gasesc o persoana simpatica si tot nu-mi place. Pentru mine persoana potrivita e un pic de aspect fizic si un papagal de milioane, asta e tot ce conteaza, caracterul si felul cum vorbeste. Nu-mi plac tipi care-mi fac propunerii vrei sa ne “combinam” (la o ieseala probabil) ? Si nici sa mi se zica printesa mea (manea 100%).