Tags

, , ,

Am dat de multe ori sfatul la prieteni sa nu bage de seama ceea ce zic altii despre persoana respectiva. Dar pana la urma dam putina importanta la acei papagali care vorbesc doar de dragul de a vorbi.

Nu m-am gandit ca am sa dau importanta unei chestii ca astea, unor zvonuri rautacioase.  As zice si pt. ca daca se ivseste vreo ocazie sa cunosti pe cineva, acel cineva are deja o parere despre tine din ce a auzit. Pana la urma doar de asta conteaza sau pt. a-ti deschide o usa.

Inainte de a-mi scrie of-ul, vreau sa precizez, ca pe lumea asta exista foarte multi oameni idioti, care degeaba au creier ca nu-l folosesc. Probabil ca multi cred ca daca arunci niste vorbe la plesneala, acele vorbe ajung sa afecteze persoana respectiva in vreun fel. CLAR CA NU.

Asa ca tinand cont ca fac ce vreau si cum vreau, tind sa-i multumesc in modul asta (chiar daca nu merita osteneala) idiotului care mi-a lasat mesaj pe blog doar citind niste posturi.  Faza cu creierul e valabil si aici.

Partea care ma intereseaza pe mine: de ce in general barbatul (si nu ca sunt prea feminista) nu se considera niciodata el vinovat? “Draga nu eu am varsat vaza, cainele a facut-o”

De ce barbatul fuge intodeauna de responsabilitate? Ma gandesc la cateva persoane cand zic asta, pentru ca nu stau sa analizez multumea din aceasi categorie. E mai usor sa dai vina pe alcineva decat sa ai tu propriile remuscari cand gresesti.

Din punctul meu de vedere sunt niste lasi. Indiferent ca vorbele sunt aruncate la nimereala, cele mai multe adevaruri asa sunt spuse, la nimereala.