Tags

, ,

Las totul in urma, azi prezentul conteaza, azi prezentul ma facea sa ma simt ca sunt eu, prezentul ma face sa vreau mai mult de la viitor si sa uit mai repede trecutul. Nu conteaza ce s-a intamplat in trecut, sau cel putin nu vreau sa conteze.

Maine e ziua care am asteptat-o timp de un an. Incepi inscrierile la facultate. Anul asta sunt mult mai pregatita ca anul trecut si cand zic pregatita ma refer financiar. Spre norocul meu si ghinionul altora, cred ca am mai multe sanse sa intru la buget cu masa de picari la bac.

Fata de anul trecut m-am hotarat ca sa dau la alta facultate si ma bucur ca am stat un an acasa, pt ca m-am tot gandit si razgandit si inca nu-mi dau seama cum de am avut curaj sa iau asa decizie importanta : Medicina Veterinara.

Chiar daca sunt 6 ani, sau altii imi zic ca o sa-mi indes mana pana la cot in fundul vaci, ca e mult de invatat, ca e scump, ca o sa dau multi bani pt carti practica …  nu conteaza. Ce e  bun e greu de obtinut  Si vorba mea, daca unii pot, eu de ce nu as putea?

Daaa. Imi doresc mult si sper ca am luat alegerea corecta si cand zic corecta, ma refer corecta pt mine. Abia astept rezultatele, sunt nerabdatoare.