Mergem grabiti in fiecare dimineata catre locul numit servici. Suntem acaparati de rutina zilnica, de drumul zilnic de la care nu ne abatem. Ajungem in punctul exasperat in care constatam ca facem zilnic aceleasi lucruri, respectiv munca-casa, munca-casa. Ignoram tot ce ne inconjoara. Dar continuam orbiti traseul munca-casa, exasperati de monotonia creata si de fuga in viata dupa avere. Oare toata viata noastra se rezuma doar la a fugi dupa avere, cariera si faima? In tot acest ciclu obositor, ne mai dam seama ca am uitat sa ne bucuram?

Astazi a fost o zi minunata, in drumul meu spre munca, am hotarat ca 10 minute din rutina mea zilnica, sa ma bucur de ziua care Universul mi-a oferit-o. Soarele care se grabea sa ajunga la sol, dupa ce ploaia a racorit pamantul. O dimineata numai buna de plimbat. O dimineata care mi-a umplut sufletul de optimism, bucurie si bunatate.

Bucurati-va de lucrurile marunte, atat cat viata se mai scalda pe pamant.