Tags

,

Sunt geloasa. Imi e greu sa o recunosc pentru ca eu nu stiu ce simt. Poate acum doua trei ore o consideram o plictiseala, pana cand in capul meu se amestecase un fel de gelozie stiind ca ar putea sa fie undeva in acel moment si putea fi cu oricine iar el era usor de abordat de femei. Urasc idee ca nu stiu ce este, ca sunt in punctul in care constientizez si imi dau seama ca increderea e mereu veriga slaba. Imi aduc aminte in repetate randuri ce mi-a zis legat de incredere. Imi mai aduc aminte si toate vorbele si gesturile care erau ca un zid colorat si nu puteam vedea in spate.

Toate sarutarile pasionale, hainele zburate si orele in sir in care statusem goi unul langa altul puteau fi la fel o zi care oricare alta.

Era usor sa minti si azi nu puteai sa ai incredere nici in prietenii care ii stii de o viata. Stiam ca omul se schimba mereu.

Nu mai credeam ca viata e ciudata de cand el avusese atatea sa-mi zica, am inteles ca viata noi ne-o facem cu mana noastra, ne alegem programul si tot ceea ce vrem sa facem. Dar mai stiu ca uneori iti trebuie si putin talent dat de la Dumnezeu iar restul tine de noi.

Imi lamuresc sentimentele si imi fac curaj sa citesc toate paginile pentru testul de maine. Incerc sa alung stresul si gelozia intr-un mod placut. E momentul acela cand eu incerc sa fac ceva pentru mine in sensul bun.