Cantaream cuvintele, incercam sa le explic. Atarnau atat de greu. Ma sufocam, uneori mai intrebam si incercam sa ma lamuresc. Dadeam perdeaua de intrebari la o parte, creend o lume plina de iluzii. Asa ar trebui?  El enumera amuzat, tipele cu care facuse sex care mai de care mai ciudata. Pareau cuvinte rupte dintr-un film, iar gesturile lui erau demene de o scena plina de pasiune si dragoste.

Imi zisese ca o tipa l-a luat de la usa si l-a tarat in pat, ea pe el si nu invers. Si ii placuse. Dar nu putuse din cauza asta sa simta nimic pentru ea. A trecut la urmatoarea. Cu alta incercase in parc si fusese exceptional. Alta il intrebase “nu mai termini? “si lui ii pierise cheful, asta chiar ma face sa zambesc cand imi aduc aminte.

Unii oameni incep sa povesteasca despre cum sunt alti si incep sa ma intreb, el pe mine in ce categorie ma incadreaza? Mie mi-a zis simplu. Nu am mai intalnit pe nimeni asa cuminte. Cuminte? Cum adica cuminte? Dar ce ai fi vrut sa fac? El imi raspunde sec, nimic. Atunci de ce sunt cuminte? Faci o comparatie intre mine si alcineva, de zici ca sunt cuminte. Il inchisesem, s-a balbait initial incercand sa zica ca nu e asa apoi a recunoscut ca face oarecum o comparatie. Dar nu a putut sa-mi explice mai nimic, a schimbat elegant subiectul.

Iar eu suparata analizam indelung toate cuvintele Stia psihologie, stia ce sa faca ca una sa fie toata o carpa in bratele lui. Iar ma intrebam, eram manipulata?

Imi rasuna in cap cand mi-a zis, ca cel mai bine e indiferent, ca asa stie sigur ca femeia o sa-l caute. M-am suparat si l-am intrebat daca el face pe indiferentul si apoi mi-a tinut teoria cuvantului indiferent evitand intrebarea. Cu siguranta acum o facea, intreadevar intr-unul din sensurile care el mi le explicase. Eu am stat imbufnata si am zambit. I-as fi dat doua palme si as fi plecat daca nu m-as fi asezat pe tava.

Iar nemultumirea mea reiese din gestul lui de a evita invitatia mea, de a sta impreuna ca doar e weekend. Schimbam foaia. Femeile ar trebui sa inceapa sa joace dupa cum i se canta. Nu a mers, inseamna ca nu a meritat deranjul si doar am o o incurajare vesnica : “next”.