Tags

, ,

Mii de picaturi se intreceau sa atinga pamantul, creend un zgomot la atingerea lui. Adoram sa privesc cum ploua si sa ascult fiecare picatura care atingea pamantul si imediat alta picatura intrerupea zgomotul precedentei si iar si iar. Nu m-as fi saturat sa privesc ploaia care creea un luciu naturii si o inviorare. Nu era chiar placut pentru cei care fugeau de navala de picaturi ce cobora atat de repede, nici mie nu mi-ar fi placut.

Nu e chiar cea mai frumoasa zi, dar mi-am zis ca ar trebui sa ma bucur de tot ce pot. As putea ?

Noi oamenii in general nu stim sa apeciem clipele frumoase si nu numai, nu stim sa traim. Adesea ne folosim de vorbe taioase si chiar de fapte si ducem vorba rea mai departe. Inca incerc sa imi dau seama daca exista om care sa nu aibe ceva de reprosat cuiva, sau sa fie nemultumit.

Dar astazi ar trebui sa ne bucuram si de lucruri marunte. Eu ma bucur ca a plouat, chiar imi place ploaia, e momentul cand strazile sunt goale pentru ca toti fug sa se ascunda de miile de picaturi, este momentul cand poti sa mergi si sa fi fericit sau trist fara sa te ascunzi.