Tags

534045_375327409243274_921884984_n

Am zis ca ultimile mele 12 minute, inainte de ora 9 si de a ma apuca serios de invatat am sa impartasesc acel gand care imi este ca un ecou. Ultimile mele dimineti au avut un gust destul de amar, m-am trezit mereu cu gandul ca am pierdut pe cineva, ca nu mai exista si cand in sfarsit imi analizam aceasta disperare stiam ca nu exista asa ceva.

Ca sa simti greu in suflet pierderea unui om, sau plecarea lui din viata ta, trebuie sa fi fost special, sa fi insemnat ceva. Dar la mine nu a insemnat decat o persoana cu care m-am distrat si nu i-am dat sutul la momentul potrivit. Nici nu stiu de ce vorbesc despre el, ca oricum am inceput sa-l sterg din gandurile mele si contactul meu vizual care imi facea in ciuda, creeandu-mi o obsesie.

Si mi-a placut un citat cu care si inchei: “Noi doar cautam o persoana care sa ne inebuneasca, sa ne termine psihic dar sa o faca intr-un mod atat de frumos incat sa mai vrem sa o faca iar si iar”.