Tags

, ,

Am sa-mi sustin teoria, ca si cand mi-as sustine referatul in fata grupei. Incerc sa vizualizez problema din exterior. Bine zic unii oameni sa nu te legi la cap daca nu te doare. La ce mi-am mai complicat existenta cand a fost fara rost?

In incercarile mele de a “comunica” mi-am dat seama ca ma lovisem de un zid. E greu sa darami un zid al comunicarii cand cealalta persoana nu este dispus sa comunice. Asa ca replica a fost pe fata, sau acoperita sub un pretext. N-are chef de vorba pentru ca se simte rau. Si cum suna in popor frumos, m-a sictirit pe fata si i-am raspuns sec.

Am luat-o ca pe a doua palma, primita pe celalat obraz si m-a facut sa regret fiecare gest bun pe care l-am facut.

Cazul se prezinta critic, spre grav. Nu mai exista solutii pentru a remedia problema. Imi iau jucariile si plec.

Si pentru ca de fapt eu eram cea lovita, oficial sunt in carantina, am facut varicela.