Tags

,

Nu am mai avut timp sa scriu, uneori am si uitat placerea cu care scriam si intampinam problemele si le asterneam aici.

Acum mai nou m-am apucat sa decorez casa dupa diferite modele de pe internet cu autocolant si mi-au iesit destul de dragut niste pisicute, un paianjen si chiar o chitara.

Intodeauna am crezut ca casa lipsita de culoare e doar un mediu de energie negativ. Nu pot sa explic acum ce frica am in mine, fiind paranoica si citind online o carte, eu care nu sunt adepta citirii online.

Totul a plecat de la intrarea pe site-ul descopera si starnirea curiozitati legat de niste fenomene nepublicate, crezand in mintea mea ca are legatura cu paranormanlul, cei drept unele aveau. M-am apucat sa citesc o carte a lui Radu Cinamar intitulat” Viitorul cu cap de mort”. Insistand foarte mult pe aspectele prietenului sau intitulat Cezar si pe depasirii capacitatii fizice, am inceput sa citesc cu sete si curiozitate. Sunt intreadevar lucruri pe care omul de rand nu le stie si care desi uneori nu le bagam de seama cand le auzeam la mama, acum ma fac sa cred si mai cu tarie in ele.

Sper sa revin cu cateva notite legat de subiect, ce a reusit sa-mi starneasca curiozitatea si am crezut eu ca au legatura cu prezentul meu care in urmatoarea clipa devine trecut.