A trecut atata timp de cand nu am mai scris, cel putin mie imi pare atat de mult… Nu am mai avut timp sa citesc, sa uit de examene, de viata, de treburi. Am fost asa de aglomerata incat am uitat uneori ce bine e sa stai, sa lenevesti si sa nu ai nimic de facut.

Nu ca o fac pe deplin, am incontinuare activitati. Am terminat mult mai bine anul facultati fata de anul trecut, sunt mai mandra de mine. Nu o sa ma laud ca invat atat de bine incat… Nu. Am avut in anul 1, 6 restante din care una nu am ajuns cu ea in sesiunea de restante. Se zice ca anul I este cel mai greu si nu o sa neg asta, a fost.

Anul acesta am avut 3 restante si in toamna am ramas cu unul singur, am ramas oaia neagra pentru ca nu mi-am aranjat examenul ca toti ceilalti. Dar a fost bine am compensat la o alta materie mai grea la care am luat nota 8 si de care am fost foarte mandra fiind una din cele cateva note mai bune din restante.

Din grupa mea la examenul asta desi eram o mana de oameni, 5-6 persoane eu eram singura care invatasem, nu m-am simtit extraordinar stiind ca examenul era greu dar am fost mai mandra cand eu m-am ales cu o nota mai mare si cu niste bani in buzunar care nu i-am dat.

Noua mea intrebuintare: o sa plec la sibiu, asta e vacanta care mi-o fac cadou.

Tot rau spre bine nu?