Tags

, ,

El imi spunea ca suntem prieteni si ca apreciaza ce avem, ca ar vrea sa fie ca inainte. Nu am reflectat niciodata asupra acestor cuvinte, deci stiam ca imi era prieten, dar azi am pus la indoiala aceasta prietenie.

Se presupune ca prietenii buni fac orice unul pentru altu, dar el nu imi parea ca era in categoria asta, ma enerva atunci cand il rugam sa inceteze si obisnuia sa faca exact ce nu imi place.

In timp ce ma spalam pe dinti mi-am dat seama ca aici nu este prietenie, este doar inters. Nu era al meu mai mult decat era al lui. Era instabil, era dependent iar cand il ignoram era disperat de atentie. Cand l-am rugat sa ma ajute cu ceva, mi-am dat seama ca de fapt nu o mai face, probabil ca prietenia care el zicea ca o vrea inapoi a murit.

Stiu ca eu am gresit de cele mai multe ori, stiu ca am fost egoista. Dar am si incercat in tot timpul asta sa-l fac sa fie altfel, sa-l fac sa fie exact cum ar vrea, dar niciodata nu m-a ascuntat.  El parca era mai mult prezent pentru mine decat acum. Si asta pentru ca inainte era alceva si acum a disparut.

El nu mai e prietenul meu, e doar un tovaras de drum.