Mereu ajung la vorba prietenei mele: roata se invarte si uneori se si intoarce. Am ignorat-o constant zicand ca sunt superstii in care eu nu cred. Ea nu zicea nimic in plus pentru ca in sinea ei avea dreptate si ma lasa ca eu sa o simt pe piele mea. Tot ea mi-a zis ca nu-l iubesc si ca sunt egoista si ca-l vreau doar pentru mine. Stiam ca era adevarat, imi marturisisem mie exact acelas lucru si i-am recunoscut ca e un moft iar eu nu il pot controla acum.

Am inchis si am deschis telefonul de 3 ori crezand ca nu avea sa ma mai urmareasca daca imi va da mesaj dar ma minteam, stiam ca mai exista introdeauna o portita. M-am dat batuta si am inceput sa-mi zgandar consoarta in defavoarea mea, parca cautam sa ma ranesc si mai mult si chiar imi iesea foarte bine intr-o combinatie in care incercam sa fiu blanda.

Am adormit cu greu pentru ca inca nu mi-am gasit toate lucrurile care ma deranjeaza, sunt acolo si ma apasa. Nu obisnuiesc sa stau in intuneric sa ma gandesc dar era ciudat situatia, era prima data dupa atata timp cand simteam roata impotriva mea iar el indiferent si eu…

Dar azi e o noua zi si o sa fac din ea o zi ca oricare alta.