Tags

, , , , ,

Tot ce conteaza’i simbolic

Oamenii vorbeste despre dragoste, vise, planuri. Eu nu cred in nici una.

Imi doream si eu timp liber, l-am avut, scurt si totusi l-am avut degeaba. Nu am inteles rostul, nu am inteles ce sa fac cu el? Nu am simtit nici entuziasm, nici fericire si totusi a ramas mult nimic in viata.

Daca deschid o pagina de pe un blog oarecare fiecare isi vede de treaba lui, fiecare isi are un rost, un tel, o preocupatie. Eu nu vad nici o culoare in nimic.

Fiecare pas e pus sub semnul intrebarii, nu caut prietenii, nu vreau bani, nu vreau nici distractie, pur si simplu nu gasesc nimic sa-mi trezeasca entuziasmul, fericirea, energia. Ma intreb ce am pierdut?

Am parte in viata de stres, de alergatura pentru nimic, de jigniri din partea unor idioti care au creierul degeaba si il folosesc irational. Iar privind din exterior parca suntem o lume de furnicute, ne plimbam dintr-o parte in alta pentru ca viata sa fie mai usoara si totusi nu este. Nu e ca atunci cand iarna pur si simplu ai provizii si astepti iarna sa treaca, la noi iarna e si mai de cacat.

Si nu am chef de oameni care pretind ca sunt fericiti, pretind ca te agreeaza. Urasc prefacatoria. Pana la urma viata e simbolica, nu mai are nici culori.