M-am trezit cu un gust amar si aceleasi dureri cu care am adormit si nu numai dureri din cauza mintii nebune care nu imi da pace, ci dureri fizice provocate de rinichi si altele. In mine existau doua persone, unu care credea si cealalta care incerca sa covinga optimistul din mine ca nu e asa cum crede el.

In viata mea exista 2 tipuri de oameni, cei care imi alimenteaza orgoliul si imi spun ca nu are rost si sa-l dau dracului si o persoana care spune exact ce vreau sa aud zicandu-mi purul adevar, ce am de pierdut daca incerc?

Da, nu am nimic fizic de pierdut, doar ca imi alimentez sperantele iar el se dovedeste a fi contrar parerii mele. Uneori cautam si eu logica in tot ceea ce faceam, cautam partea de la radacina si sa execut totul cap coada, fara tulpina, acum nu mai vad rationamentul din toata discutia, vad decat razbunare prosteasca, pentru ca oamenii merita sa simta si ei ceea ce au provocat la alti. Si cand zicea Roxana ca roata se intoarce nu credeam, si ea acum se invarte si se intoarce spre mine, iar eu intorc rotiile la alti.