98532_by_aleksandra88-d49ifqv

Imi place sa citesc si uneori intru si pe alte bloguri si mai citesc si sunt destui care au talent in a scrie, dar nu vreau sa dau nume, unele bloguri sunt frumoase dar adevarul e ca se vorbeste numai despre dragoste, uneori te mai saturi si de dulcegarii sau plansul amar. Viata chiar nu se invarte numai in jurul iubirii si totusi e un capitol important in viata noastra si nu numai, face parte din fiecare etapa a vietii noastre.

Sunt suparata pe dragoste iar uneori cred ca e o prostie. Ii ziceam prietenei mele ca uneori ma gandesc ca ne nastem suntem copii, vrem sa fim adulti, ajungem adulti si vrem sa ne casatorim si sa facem copii si apoi parca am vrea iar sa fim copii chiar daca retraim o parte din ea cu alti ochi, cu ochii copiilor nostri.

Dupa ceva timp in care ne-am intalnit si ea imi zicea ca vrea sa se marite iar eu eram cam o albinuta din floare in floare, i-am zis ca dragostea e pana atunci cand cunosti omul, totul pare atat de necunoscut si asa de frumos, dulcegarii si nu exista flacara care poate fi mentinuta, intodeauna va fi sentimentul de atasare si nevoia financiara de a ramane cu el, iar partea asta se intampla la cativa ani de la casatorie.

Sa iubesti pe cineva care nu te iubeste se numeste obsesie, nu dragoste.’

PS: mi-am facut facebook in care postez poze cu diferite citate

http://www.facebook.com/culori.in.viata