Tags

, , , ,

1ece02e167cdda0d5245434983820a0b_web

Sorbeam cuvant dupa cuvant, rand dupa rand, foaie dupa foaie, cand m-am oprit brusc si mi-am adus aminte ce frumos era cand asteptam tramvaiul si desi frigul ma alunga amanam urcarea, prefeream sa mai petrec cu el inca cateva minute si nu ma saturam nici dupa 2 minute in plus, nici dupa o ora nici dupa o zi sa stau cu el.

Dar vremurile de atunci au apus, am ramas doar eu in statie, grabita sa urc, grabita sa evit privirile celor care sunt prea curiosi si nu se pot stapani. Rar vin momentele astea si probabil la fel de repede plec si ne lasa pustii, ne lasa doar frigul din statie, frigul de odinioara pe care il adoram in prajmea lui.

M-am pierdut melancolica in carte si sorbeam randurile in timp ce viseam si imi creeam asteptari iar cartea era precum viata, venea cu bune si cu rele, creea iluzi si apoi ti le spulberea prin crudul adevar relatat in cateva randuri.

Ramasesem socata, dar am continuat sa citesc fara sa cred ca era adevarat, m-am simtit in oglinda. Ea era disperata sa se razbune ii era frica de singuratate si toate greutatiile care se numeau viata, se agatea disperata de acel ceva care era in viata si incerca sa-i faca zilele mai bune, devenise dependenta de el si ajunsese chiar sa ameninte ca se va sinucide daca o va parasi. In schimb eu in tacere suspineam si ucideam sperante, alungam sigurul lucru care putea fi frumos in viata mea, nu vroiam sa fiu dependenta de el, incercam sa scap de dependenta de el. In timp ce ea incerca sa obtina mai mult eu incercam sa scap de ele.

Si era o combinatie ciudata, se agata de el ca sa se razbune pe altu si de fapt ea nici nu stia ce simte pentru ei. Era interes sau dragoste?