Tags

, , , , , ,

Nu vreau sa te mai privesc, nu incerca sa-mi atragi privirea. Stiu ca nu ai incerca, dar eu nu vreau sa-ti mai ofer privirile mele lungi si pline de sperante. A murit acea sclipire care imi intorsese privirea, s-au facut pulbere sentimentele mele in fata ta, iar acum nu mai pot sa te privesc.

Tu nu reprezinti decat o noima de celule, fara suflet, precum o stanca de piatra. Ce rost ar mai avea zambetul ala strengar daca nu zace nimic in tine, daca esti gol pe dinauntru?  Ce rost ar avea acum sa te mai privesc? Nu vreau sa-mi mai imaginez nimic!

Imi doresc sa nu te mai intalnesc, imi doresc in tine sa nu ma vad pe mine, mi-e frica ca as putea fi ca tine si totusi nu sunt, altfel nu as mai fi gresit ieri, azi…

Se zice ca roata se intoarce, oare o s-o simti si tu ? Cum taisul vorbelor sau absenta lor te vor rani? O sa mai minti ca nu judeci oamenii si ca esti sincer? Cuvintele tale sunt o aruncatura de zdrente, iar corpul e ghinionistul din astea asta poveste.

Si ne vom mai intalni si o sa te urasc cu fiecare privire si am sa fiu seaca si nepasatoare, in sufletul meu vei fi unu din cel care a stiut sa ucida vise si m-a facut sa ma trezesc.

Viata e o prostie umpluta cu nimicuri din care noi tragem sa facem ceva mai bun si de fapt nu ne dam seama sa traim in ea asa.

249970_238904936241963_345693207_n