Inainte de a adormi si a ma pregati psihic pentru urmatoare zi in care ma voi chinui sa invat, m-am gandit la gesturi pe care un om le face atunci cand nu are incredere in el si nu numai asta si faptul ca pare prostut. Si am mentionat la un momendat de prietena mea Roxana, care are obiceiul sa fie exact inversul meu si tot ce zic pare a nu fi in ordine, mi-a spus ca asta e o prostie, ca asa e frumos, in timpul discutiei sa te uiti in ochii omului. Doar bun simt inseamna?
In timp ce plecam cu ea la magazin, parea ca ma ignora si eu povesteam de zori cum biblotecara a citit-o pe colega mea legat de contactul ochi in ochii datorita lipsei de incredere.
O persoana care in prima faza sau tot timpul discutiei nu priveste in ochi persoana caruia i se adreseaza, este faptul ca nu are incredere in el, sau chiar evita unele chestii care l-ar putea demasca.
Recunosc, ma aflam undeva aici, in a pune poze pe vreun site “la moda” cu mine, imi displacea si din cauza neincrederii si fricii ca oamenii nu m-ar putea place. Acum nu-mi pasa, am pus cateva poze, care mi-au placut si mi-au justificat placerile din viata. Refuzul de a pune poze pe motiv ca nu arat bine sigur e din neincredere in sine.
Am mai observat ca pozitia corpului tradeaza de multe ori caracterul, faptul ca tinem mainile intr-un anumit fel justifica asta (acum sunt in pana de idei legat de acest subpunct).
Uneori intrebarile care ar trebui sa fie logice par a face omul prostut.
Si nu uitati niciodata, mimicile fetei ne tradeaza si se pot citit foarte multe pe fata noastra, dar si gesturile care le facem fata de cealalta persoana. Miercuri dupa examen vreau sa testez o persoana, o sa descriu detalii daca o sa fiu in stare.
Cam atat, pleoapele se ridica greu si ochii imi sunt uscati, ceea ce urmeaza se numeste somn.

Noapte buna