Am facut o pauza de la invatat, mai ales ca ce citeam imi parea chineza si greu de digerat. Mi-a zburat imediat mintea la alceva, ceva ce cred ca este doar un moft.
Pe cand credeam ca-mi place de unul sau altu (nu dau nume), mi-am dat seama ca dupa ce obtineam intr-o mare masura ce vroiam sau imi gaseam alta “jucarie” imi abandonam “premiul”. Am plecat de la o relatie care mi-a placut si nu si am ajuns la a face mofturi, capricii.
Pana la urma tind sa o cred pe prietena mea, nu ar trebui sa ma grabesc si poate ca nu ar trebui sa nu mai incerc eu sa fiu cea buna (nu ca-mi pare ca sunt). Si apropo de asta, am observat ca atunci cand cineva ma trateaza destul de urat tind sa arunc cuvinte cu foarte mult subinteles ca sa deranjeze, ca raspuns ca si ei au facut acelas lucru. Nu prea mai inghit chestiile care ma deranjeaza si cred ca am ajuns iar la Popa Tanda.
Chiar daca am crezut ca se pot naste lucruri frumoase, pana la urma nu am vazut si partea reala, poate totul se intampla din politete. Asa ca pentru moment, combinatia sesiune cu baietii este cam dificila, dar sincer doar sesiune inseamna mult stres, deci cel mai bun lucru ar fi sex in sesiune si apoi invatat.