Daca nu as fi eu sa fac vreo chestie caraghioasa in fiecare zi nu m-as simti bine. Si stiu ca nu le-am mentionat, dar unele chiar sunt penibile pentru ca eu chiar sunt stangace.Trebuia sa dam examenul la biochimie, dupa ce am crezut ca-mi iese inima din piept la colocviu de la fiziologie, asa ca toata grupa mea ne-am asezat pe jos in holul de la laboratoarele de biochimie,  cum facusem si in anul 1. Citeam hartiile degeaba asa ca ma dadusem batuta in a mai incerca sa retin ceva desi toti incercau sa repete inainte de a intra in sala.

Am tresarit cand l-am vazut pe tipul mai mare de la cepa (o alta facultate) cu care vorbisem vara la restanta si imi starnise curiozitatea, si nu doar o data ci de mai multe ori.

I-am zis colegei mele ca ma fac si eu ca ma uit la avizier si ma bag in seama cu el. Zis si facut, mai penibil a fost faza cum am aterizat imediat sa vorbim. Au fost fraze scurte sfarsite fara vreo speranta caci nu aveam curaj sa-i zic ceva si nici un prilej. Plecase, iar eu ma gandeam cand aveam sa-l mai vad? Era precum scena scoasa din filme, imi placea si totusi ne intalneam la diferente de timp.

Vineri dupa ce am plecat de la anatomie, in extaz ca am trecut si pot sa invat pentru examen, am rupt-o la fuga in ploaie, nici nu speram ca am sa-l vad tocmai atunci. L-am zarit in fata mea in timp ce eu fugeam asa ca m-am oprit langa el.

S-a oferit sa-mi dea caciula lui, ceea ce m-a surprins caci ne vazusem de cateva ori, asa ca mi-am luat inima in dint si l-am intrebat iar cum il cheama doar sa-mi reaminteasca caci uitasem. L-am rugat sa-mi zica si numele pe facebook.

Desi nu-mi plac discutiile pe internet legate de posibile relatii s-a intamplat. Cred ca si-a dat si el seama de ce eu incercam sa ma bag in seama cu el, era persoana care deducea din gesturi faptele ce se petreceau in spatele lor. Nu a vrut sa imi zica de ce si-a dat seama dar am reusit sa smulg promisiunea unei intalniri fara sa o cer. Deci, sunt curioasa si incantata, astept sa treaca sesiunea si cine stie ce va urma. Pana la urma dintr-o parte urata a unei zile am avut si una buna nu?