Barbatii vor sa fie curatati! Da, am observat ca atunci cand esti intr-o relatie ei mai nou nu cauta femeia, asteapta femeia sa-l caute. Iar pana la urma intr-o relatie, faptul ca vrei ca sa stie ce face si nu ca esti geloasa inseamna ca nu stai in banca ta? Oare eu in ce directe am evoluat, ca ma simt ca nu merg pe aceasi lungime de unda.
Si este tipic mie, daca nu este el vinovat si sunt eu vinovata?
Pana la urma relatia se bazeaza pe interes comun, dar cand el nu vrea sa-si impartaseasca interesul? De ce trebuie ca barbatii sa fie niste copii cand trebuie sa fie maturi si sunt niste dobitoci atunci cand ar fi trebuit sa fie mai copii?
Eu oricum ma simt ca si cand sunt doar sa agit apele si sa aibe el cu ce sa-si umple timpul.
Recunosc, barbatii trebuie sa aibe si ei intimitate, dar de a ajunge sa zici ca faci o treaba si nu vrei sa zici ce? Eu in opinia mea, nu vad ce poti face si sa te jenezi? Pana la urma si daca minti putin e mai ok decat sa zici ca trebuia sa stai in banca ta si ca nu poti sa fi normala. Eu chiar sunt anormala?
Ce vorbesc baietii astia, zici ca le-ai pus un muc de tigara aprins pe picior si gata sar in sus 2 metri.
Si pana la urma exista si o solutie, urmatorul.