Ma gandeam, cantaream greutatea cuvintelor, le masuram instensitatea si asta pentru ca eram suparata. M-am consolat cu o salata de fructe si cu o intalnire cu fostul prieten. Si asta pentru ca tipul cu care stau e un pampalau si pentru ca barbatii au tendinta de a o rupe la fuga cand se iveste vreo discutie mai serioasa sau o relatie mai serioasa.

Si daca el a vrut ca eu sa tac in loc sa iesim am ales o alternativa, sa fiu nesimtita atunci cand cineva ma trateaza prost.
De ce noi de fiecare data ne construim un zid? De ce zidul ala trebuie sa fie alcatuit din ce am vrea noi?

Acum cand sunt instabila emotional, cred ca e mai usor sa treci de la o stare de euforie la una de agonie. Daca ieri plangeam azi pot rade din orice. Daca ieri credeam in unele minuni azi cred ca nu exista si e doar realitatea din care fugim catre minuni. Iar barbatii fug atunci cand femeile vor o relatie serioasa, cand nu le convine adevarul, cand li se zice de fapt cum se comporta.

Imi vin in minte cuvintele prieteni mele, oamenii nu se schimba se adapteaza. Asa ca atunci cand ceva ne impiedica sa trecem noi ocolim, sarim si ne adaptam situatiei.

Si daca papa lapte cum l-am botezat eu pe tipul asta, crede ca tacerea e o solutie, eu imi astept prilejul sa-i zic la revedere, dar nu inainte de a arunca niste sare.

Poate ca nu trebuia sa trag concluzii dar cred ca nici nu ar trebui sa-i caut niste scuze pentru comportament.

Imi pun intrebarea : de ce a mai vrut o relatie daca nu stie ce inseamna una?
Vine si raspunsul: sex

Barbatii cred ca pentru asta e o relatie sex. Unii chiar nu inteleg semnificatia unor cuvinte dar a unei relatii.