In scurtul timp dintre vagabonteala desi ar trebui sa se numeasca timp dedicat sesiunii, m-am gandit sa scriu cateva aspecte asupra carora am reflectat. In timp ce stateam la masa cu toata gasca care in mare parte ii cunoscusem in seara de Craciun, ii priveam cum din adolescenti de liceu acum erau studenti de facultate, cum din tanc devenise adult.
Se numea trecere, nu mai erau copii prostindu-se ca beau ca adulti erau chiar adulti.
Si in lumea mica in care ma aflam, eram la mijloc, de fapt nu trecusem intr-o tabara, nu mai eram neutra ca in liceu.
Erau grupulete in care discuta si ii sinea lor se criticau, beau si lasau alcoolul sa le fure mintile.
Partea interesanta, cand vrei sa te bagi in seama cu cineva o faci, cand vrei sa-ti faci un prieten, e precum atunci cand treci pe facebook single, trebuie doar sa afisezi o fata de disponibila.
Zis si facut, de Craciun am cules un tip, genul caruia i-as zice din start NU.
De ce? Pentru ca barbatii care sunt cautati insistent de fostele iubite, iese un terci. Eu inca astept persoana care o sa poata sa-mi scoata din minte asta, pana atunci sunt cu garda sus.
Ma pregatesc de urmatoarea iesire cu fetele, cel mai bun cadou de Craciun.