Femeile se multumesc cu consolarea ca merita ceva mai bun decat atat? Chiar o fac?
Da, mi-am dat seama ca am inceput sa scriu despre slabiciuni, dar nu numai, mi-am dat seama ca ma invart in jurul prostiei si snobismul. De ce?
Buna intrebare. Pentru ca prostia celor din jur e destul de mare, uneori tindem sa facem din viata noastra un film, ne purtam ridicol crezand ca asa este bine ori unii chiar cred ca sunt superi tari.
Ma gandeam sa desfinesc cuvantul dragoste, serios. Chiar sunt satula de dulcegarii care oricum nu-mi stau in caracter, cacaturi care barbatii le arunca in vant, iar femeile pun botul. Serios nu exista dragoste e o prostie.
E doar un sentiment de atentie, femeile chiar sunt niste devoratoare de atentii si de cuvinte dulci care oricum nu le cred. Mai cred si ca femeilor nu le plac singuratatea si sunt nimfomane iar unele sunt chiar masochiste.
Suntem intr-o continua lupta sa ne gasim linistea in viata, ba nu, cautam sa ne sustinem moral, fizic si financiar in viata, cautam un barbat ca sa fie bun la pat, sa stie sa schimbe un bec si nu in ultimul rand sa stie sa acorde atentia de care avem nevoie.
Clar barbatii sunt ca niste unelte pentru noi femeile.

Barbatii se casatoresc cu femei, femeile se casatoresc cu situatii.