Tags

, ,

E bine cand ai prietene, e cel mai bun lucru care se poate intampla, pentru ca ele chiar stiu sa fie alaturi de mine, ele stiu sa-mi dea 2 palme atunci cand am nevoie.
Sunt fericita ca le am inca in viata mea, chiar daca si eu am gresit fata de ele, sunt fericita ca au fost sa-mi dea palmele peste fata si sa ma faca sa rad.
Prietenele sunt bune sa te ridice cand altii dobitoci stiu sa te faca sa te simti un nimeni, sau ca ai putea sa fi mai mult. Ma gandeam de multe ori ca si eu ca si alti vrem ca intr-o persoana care o avem langa noi, sa-l mascam noi, sa-l facem sa aibe acel standard la care noi ne asteptam sa fie iubitul/iubita. Si adevarul este ca majoritatea dintre noi nu cauta in aceea persoana ceva sa ne placa. Recunosc in unele momente am incercat sa-l fac ca el sa fie cum vreau eu, dar sincer de multe ori m-am lasat impresionata de ceea ce el oferea.
Ar trebui sa renuntam la persoana care noi o consideram ideala, sa-i impunem iubitului unele aspecte, oamenii nu sunt mulajele noastre!
Decat sa ajung in incercarea disperata de a face un om sa se comporte cum imi place mie, pentru ca firea lui de a fi nu este asa, mai bine caut o persoana care sa stie sa ofere astea si apropo, mi-am dat seama ca atunci cand persoana care iti ofera acest aspect, devine plictisitor, noi intodeauna ne cautam factorul de stres, ne cautam sa ne complicam viata caci pare mai interesanta.
Eu evit monotonia, experimentez noi sentimente, fara schimbari, caut lucruri noi in oameni, caut acel unic care nu e peste tot.