Tags

,

A trecut si vestita zi in care se zicea ca vom muri, intrebarea era “cum iti vei petrecere apocalipsa?”.
Am petrecut-o in club, cu toti colegi de la munca, a fost petrecerea rcs-rds. Nu am planuit sa vin cu chef si nici fara chef, pur si simplu am avut energie si chef de dans chiar daca sunt stangace.
Nu sunt adepta cluburilor, dar pur si simplu mi-a placut si m-am simtit bine, chiar daca eu nu sunt genu sa dansez in poala vreunui, caci nu imi sta in fire si pot zice ca da, critic putin atitudinea unora, dar nu aspru. Pana la urma se numeste distractie de o seara.
Dar si distractia asta are suisuri si coborasuiri. Priveam cum alcoolul aduceau barbatilor pe priviri, o cadere, o somnolenta, o beteala nesimtita, urmata de eternele comentarii la fete, sau “agatari”. Probabil ca nu este normal sa critic asta, e foarte normal pentru multi dar nu si pentru mine si nu am fost genul sa ma feresc de ce cred.
Se miscau toti pe ritm de muzica, cu alcoolul prin vene si ganduri murdare la adresele fetelor care “se lasau” jucate, sau cum cred eu, ca si cand sunt folosite de fiecare care are chef, vrea sa pipaie o fata si sa danseaza, un fel de prostitutie in dans.
Si ar trebui sa-mi schimb parerea despre unii in privinta asta? Categoric nu, e timpul liber si fiecare se exprima intr-un anumit fel.
Am stat uimitor pana la 4 dimineata si asta pentru ca mi-a placut, apoi am aterizat la lautari. Parca-l bagase pe satana in biserica, asa ma simteam.
Se miscau pe manele, ridicau mainile in sus in timp ce un “cocalar” canta de zori “fara numar”.
M-au amuzat, caci nu imi placeau melodiile lor, as fi ales sa ma rad in cap decat sa dansez pe muzica lor, iar ritmul lor imi pare a fi acelas si nu numai mie.
Deci sfarsitul lumii a fost incarcata cu muzica, dans si multe critici si nu conteaza ca gusurile nu se discuta.