Tags

, ,

Dupa ce in graba am avut o discutie cu o colega la servici, mi-am pus intrebarea: pana la urma ce inseamna o prietenie?
Sa ai doar cu cine sa-ti petreci timpul intr-un colectiv, doar sa fi integrat iar in unele momente sa te dezfatesti de gurile rele?
Pana la urma, suntem siliti de societate si bun simt sa fim prieteni cu persoanele care nu le agreem, cu care nu avem discutii de placere ci de nevoie. Si nu spun asta doar pentru ca secolul nostru o face, ci toate secolele. Pana la urma mediul si discutiile silite se pot sista.
Dar pana la urma adevarul unde este si cel mai dureros prietenul la nevoie se cunoaste.
Vorba unui tip legata de alt subiect, cand ma uit in jur vad ca ma ajutat x, y si z. Dar eu pana la urma ce am facut? Unde este munca noastra? Depindem inrevocabil de ceilalti, de prieteni, si doar la nevoie?
Eu, in opinia mea cred ca prietenia trebuie sa fie stransa, dar unde mai gasesti prieteni? Toti au un interes, totul este pana la o limita.
Si o vorba reala, prieteni adevarati ti faci in copilarie si in liceu, dupa e un razboi, nu mai exista relatii, decat pe interes sau sex.