Tags

, , , , ,

Pe zi ce trece, am tot observat mai des ca statiile de metroul sunt asaltate de tot felul de automate, de Coca-Cola, de Red-Bull, cu diverse gustari si acum mai nou pentru a putea sa-ti incarci cartela telefonica.

Asta este noua industrie, cat mai multe automate care ne iau banii. Si cand zic asta, o zic cu motiv, nu ori si cum. M-am trezit la un automat ca mi-a luat 1 leu si nu mi s-a pus ca credit, iar in “gaoacea” aia unde trebuia sa dea rest cu monezi nu erau. Am luat numarul de telefon si am sunat la ei.

Persoana de acolo era destul de incurcata cand i-am zis, dar s-a oferit sa-mi returneze banii, am apreciat gestul si i-am zis ca nu este nevoie. Imediat cand m-am dus, cineva umbla la automat.

Si sa va zic sincer, nu puneau si ei aparatele astea mai la distanta, pur si simplu au inceput sa fie ingramadite langa stalpii de sustinere. Curand o sa se formeze un culoar al lor.

Ele nu sunt singurele la moda, mai sunt si automatele de cafea, care sunt cea mai mare porcarie si contin doze foarte mari de cofeina, mult prea mare pentru corpul nostru. Si sa fim seriosi, nici gustarile de la automatele alea nu sunt cine stie ce grozavie, sunt adepta incercarilor, dar e locul unde nu recomand sa iei un sandwich.

Industria avanseaza, uneori noi nici nu mai reusim sa tinem pasul cu ele, eu deja ma simt depasita de unele si eu care am zis ca voi fi intodeauna adepta lucrurilor noi, acum imi retrag cuvintele, unele lucruri vechi pot fi mai bune decat cele noi.