Tags

Nu inteleg cum s-a ajuns ca Cristi sa-mi reproseze mie de ceea ce am ales sa fac, adica sa fiu cu Marius si mai tare sa ma faca sa ma simt asa de prost acum, zicandu-mi ca daca relatie nu este intre noi doi macar sa fie sex. STOP!!! SEX?!?! Adica eu ce sunt? Curva? Nu ca curvele se platesc, curva neplatita? Adica ce?

Imi da lumea peste cap si imi face reposuri dupa ce am incercat sa o rup cu el, dupa ce m-am lasat pacalita de el, ori dusa de val. Si acum sa nu imi para rau daca s-ar fi intamplat sa fie sex?

Pana la urma, relatiile in ziua de azi sunt hai sa facem sex si dupa mai vedem daca o sa fie vreo relatie? Adica doar eu sunt genu care mai intai las sentimentele sa ma loveasca si dupa sex? Eu nu ma vad facand sex doar ca sa o fac de nevoie.

El mi-a zis ca a fost jumi juma, adica ar fi vrut relatie dar si sex, iar dragostea ar fi venit pe parcurs. Hai nu serios? Si sa mai ai si tupeu sa zici ca daca nu-i relatie sa fie macar sex? Sa zica ca nu ii convine ca sunt cu el si ca poate am ajuns mai departe. Dar era bine sa fi facut cu el si Marius sa fi fost cel mai fraier din toata treaba? Cand el a fost alaturi de mine atata timp, de atatea ori si fara sa aibe pretentii de sex.

Hei, opriti planeta! Asta nu e lumea in care eu vreau sa traiesc.