Tags

, ,

Adevarul de obicei se ascunde intre doua cuvinte DA si NU. Oamenii nu obisnuiesc sa spuna mereu ce isi doresc din dorinta de a nu jigni sau supara pe persoana de langa. Cand ma gandesc la da sau nu, nu ma gandesc la casatorie, ma gandesc la toate lucrurile de zi cu zi pe care noi le facem, la intrebarile la care suntem supusi. Uneori e greu sa spunem nu, mai ales cand suntem indecisi, cand am vrea si totusi nu am vrea, ne aflam undeva la mijloc. Atunci semnificatia cuvantului “poate” nu ar trebui sa fie in mijlocul celor 2 cuvinte?

Sa fim fara perdea.Colegul meu Cristi m-a intrebata daca vreau sa fac dragoste cu el. Cred ca atunci nu doar un val de ganduri m-am lovit, cred ca era un tzunamii iar toate circuitele s-au pus in miscare. Ajunsesem la cuvantul “poate”, ajunsesem sa ma gandesc ca as putea sa-mi incalc aproape toate principiile doar pentru nici macar un minut de placere.

Pana la urma asta cautam toti, minute de placere din miliardele noastre de minute in traiectul existentei noastre. Am tacut, pret in care gandurile ma navaleau, ma simtea precum atunci cand nu am vrut sa zic ce vreau doar ca el sa nu se supere iar pana la urma ceea ce vroiam eu nu ar fi contat, ar fi contat ce vrea el. Ma gandeam ca am sa-l ranesc profund pe Marius, as fi fost si eu ranita, mai ales in lupta mea cu sentimentele, dadeam crezare si apa la moara unei noi jucarii. Dar placerea de atunci, ar fi fost poate cat jumatate din acele miliarde de minute, as fi tremurat de placere, as fi rosit in sina mea, dar pana la urma se zice ca nu trebuie sa gandesti nici cu inima si nici atat cu organele genitale, caci alea isi vor doar satisfactia, ele se retrag din cearta cu gandurile.

Am refuzat, am zis NU, chiar daca avea sa-mi para rau, chiar daca atunci mi-as fi incalcat toate princiipile si sa va zic sincer, viata noastra nu inseamna doar acest minut scurt de placere, numit orgasm, in viata trebuie sa gasim si alte minute de placeri, minute care nu pot fi rapite, minute ce nu gandurile au sa fie cele care vor fi piedica.