Tags

, ,

Cand ma intorceam de la “munca” unul din colegi, care se crede cel mai perfect, cel mai frumos si cel mai suplu, incepuse sa se ia de mine si ceea ce eu mi-am ales sa fac.

Cand i-am spus ca un medic veterinar care vrea sa verifice daca o vaca este gestanta, introduce mana prin anus, a ras in hohote zicand ca ce mie asa imi face?
Si nu glumesc, am vazut asta in perioada de practica. Rasul era fortat si cei care il sustin radeau si ei. Partea cea mai tare este ca radeau fix de prostia lui. I-am trimis filmulet in care un doctor verifica vaca gestanta.

Pe mine, acest coleg ma uimeste de ficare data, se crede ca e cel mai destept si cel mai frumos, avand dreptul sa faca misto de toti.

Pe bune, oamenii astia sunt chiar asa lipsiti de cultura? Daca nu sti, macar taci nu te fa mai prost decat esti.