Tags

, , , ,

Eram mai tandra candva, lasam lucrurile sa ma incante, altii sa ma pacaleasca, ii lasam sa ma minta chiar daca in sina mea nu le-o ziceam. Ii lasam sa vad pana unde intind coarda chiar daca nu le ziceam nimic, atitudinea mea avea sa fie altfel. Acum le-o zic in fata, chiar nu imi pare rau cand o fac, chiar cred ca oameni merita sa stie parerea celui caruia ii adreseaza niste vorbe.

Vroiam sa scriu si alceva decat relatii amoroase, sunt mult prea plictisita de acest subiect.

Am primit cadou o broscuta testoasa. Imi doream una, iar cand mi se pune pata pe vreun animalut nu imi iese din cap prea curand. Mi-am facut cateva planuri dar nu prea incurajatoare, caci am un pisoi tare nebun si imi terorizeaza perusii.

Cateva cuvinte si despre pisoiul meu, i-am pus numele Tomi. Dimineata cand ma trezesc are un asa drag fata de mine, de noi, caci oricunde ma duc se tine dupa mine si se freaca de picioarele mele, iar eu il ador, il mangai ca sa se simta si el bagat in seama. Il iubesc chiar daca ma supara des, caci pisica este animalul meu favorit, de cand aveam 4, 5 anisori. Uneori obisnuieste ca atunci cand trecem pe langa el sa ne apuce de picioare caci are chef de joaca iar alte ori obisnuieste sa-mi scarmene canapeaua, iar inevitabilul se produce. Stie ca-l cert mai ales ca incep cu “-tuti Dumnezeii mati” si o rupe la fuga, e ca o leapsa ca nu se lasa usor prins iar cand l-am prins se lasa cu capu in jos si ti se face mila. Dar mai primeste si el cate 1, 2 la fund mai ales cand sare la papagali.

Iar broscuta o cheama Lee, i-am zis asa de la Bruce Lee, e micuta si draguta foc, mai mare decat o moneda si mancacioasa.

I-am spus mamei ca eu pana termin facultatea ii fac adapost acasa si am inceput deja cu alte animalute, dar nu cred ca se poate mai mult. Si nu o fac doar de a avea animale in casa, chiar le iubesc, chiar imi plac foarte mult si daca as avea si mai mult timp le-as dedica lor. E un sentiment greu de descris.

Iar ca surpriza o sa-mi mai iau o broscuta ca sa nu se simta singura cea pe care o am. Sper sa nu faca mama un soc.

Majoritatea oamenilor isi cumpara cate un animalut doar ca sa nu fie singuri, este foarte frumos din partea lor, dar vorba profesorului meu de la facultate Constantin Culea, daca nu ai timp sa-i dai si lui libertatea de care are nevoie si sa-i oferi un regim nu scump, potrivit, mai bine nu il mai chinui.

Multi oameni obisnuiesc sa iasa cu cainii doar ca sa le ofere acele minute de a-si face nevoile, nu este corect. Un caine are nevoie de libertatea de miscare, de a alerga, plimba si de a se bucura de miscare, in parc, pe strada. Multi nu obisnuiesc sa le mai ofere si acest detaliu important.

Si sa nu credeti ca unei broscute ii va face bine sa stea intr-un bazin stramt si departe de o sumedenie de broscute ca ea. E greu si pot muri si de singuratate, asa ca saptamana viitoare am de gand sa ii fac un bazin mai mare si sa-i aduc si un prieten de companie.

O ador imi place sa o privesc cum se manifesta. E zambetul meu acum.