Tags

,

Sunt in cautare de raspunsuri. Chiar daca eu cred ca le-am gasit sper ca nimic alceva sa nu imi rascoleasca ceea ce eu numesc un echilibru. Ce cred?

Cred ca Marius nu e ceea ce caut, nici pe departe si nici pe aproape, e genul unei persoane care tocmai paseste pragul unei prime relatii, copilaroase si timide pe cand in extrema cealalta se afla Cristi, trecut printr-o relatie lunga, matur si cu experienta, doar ca poate are alte aspiratii.
Ce cred eu in sfarsit ca am aflat, este ca nu am nevoie de nici un baiat in viata mea si ca singura mea preocupare ar fi acum alte lucruri precum facultatea si mult timp liber pe care sa-l petrec cu sete.

E greu sa pui intrebari si sa afli asemenea raspunsuri. Ce m-a determinat sa cred asta? Faptul ca Marius e prea copilaros si nu-mi place si cred ca singurul motiv pentru care l-am ales a fost mila. Credeam ca ma pot atasa, acum cred cu tarie ca nu pot si nu sunt in stare sa o fac. Iar Cristi reperezinta acel tipic de relatie in care eu as fi de rezerva in cazul in care nu gaseste una care sa accepte si mai multa modestie si mai putine iesiri. M-am simtit precum as avea o relatie de monotonie si sex.

Si concluzia? Nu pot sa tac caci ei or sa sesizeze si nu pot sa vorbesc ca as spune multe ce ei nu ar vrea.

PS: Am un nou membru in familie, o broscuta testoasa.