Tags

, , , ,

Relatii… ce stim noi despre ele? Ne credem experti, credem ca stim ce poate face cel de langa noi, ce ar putea sa nu-l deranjeze. Mi-e dor sa nu mai am nici un stres pe cap, uneori chiar e bine sa fi singur, sa stau singura in bucuatarie si sa manac, sa-mi incerc indemanarea la prajituri sau poate neindemanarea, fara sa aud iar ca suna telefonul. Urasc ziua cand l-am lasat pe Marius in viata mea sa intre, caci desi in sinea mea nu vreau sa o recunosc, mi-a sters orice urma de ce ar putea fi sentimente, mi-a adus in ziua de azi doar placerea de a ma juca cu focul.

Nu am vrut sa zic celor apropiati ca m-am impacat cu prietenul meu in ciuda scepticismului meu ca ceva se va schimba, in ciuda incercarii lui de a-mi castiga iar incerederea. Ar fi vrut sa pot vorbi iar cu el, dar el m-a alungat iar eu m-am izolat. Chiar m-am saturat de toate valurile astea din viata, nici macar nu am o zi linistita, o zi in care sa nu ma enervez sau sa nu stau suparata. Mereu ii zic Roxanei, ca nu prietenul ei este cel mai important acum in viata lui, ci facultatea ci alte lucruri, el poate pleca oricand si ea o sa-si dea seama ca a ingorat facultatea.

Uneori noi oameni ne trebuie sa pierdem pe cineva, sa decadem ca sa ne dam seama de fapt ce e important sau pe cine sa apreciem.
M-am saturat de gogosi vandute. Marius da vina pe mine pentru starea lui trista, doar pentru ca el a avut o sansa in momentul in care ma despartisem de el, si nu a facut nimic. Chiar as vrea sa sterg cu buretele si pe el si pe prietenul meu.

Femeilor le place sa joace barbatii pe degete, iar barbatii nu intodeauna cauta numai frumuseti. Vroiam sa preciez ca nu vreau nici unu sa fie in viata mea, vreau si eu liniste, atat doar, liniste. In afara de prietenul meu si Marius, am iesit cu un alt coleg de la serviciu care ar vrea sa mai iesim. Si ce aberant sfat i-am dat : “Iesi si tu de cateva ori cu o fata si dupa vezi si tu daca vrea sa mai iasa, da-i place etc”. Eu eram aceea fata?

De ce ei nu inteleg ca eu nu am nevoie de ei, am nevoie de un prieten sa-mi fie alaturi cand am nevoie, sa am o prietena care sa ma asculte si atunci cand trebuie sa-mi spuna acele cuvinte dulci pe care vreau sa le aud, nu sa-i vad cum le sclipesc ochii vrand alceva. Chiar daca simtim nevoia de placeri carnale, dar nu asta vreau acum, vreau liniste.