Desenez. Nu sunt o artista, imi trebuiesc desene la anatomie. Combin muzica care zbiara cu cantecul papagalilor care se bucura si ei (cred). Nu prea m-am simtit in stare sa ma duc azi la laboratorul de anatomie, poate si din cauza raceli, dar si faptul ca toata saptamana alerg si nu am si eu o zi libera in care sa fac ce vrea (nu ca azi as face).

Stateam si ma gandeam, oare chiar asa rautacioasa am ajuns? In minte imi vin cuvintele colegei mele Raluca, care imi mi-a zis ” Crezi ca a fost frumos ei sa-i tragem clapa cand noi am invatat? Ca e mai usor cand iti explica cineva care stie”. Ce as putea sa zic, m-am simtit egoista pentru ca am vrut doar eu cu ea sa invat fara sa vina si Moldi cu noi si recunosc cand am o prietena buna, eu vreau aceasta titlu doar unei persoane sa-i dau si doar cu mine sa fie mai apropiata.Anul trecut fara intentie am suparat-o si pentru asta m-a ignorat si faptul ca ma duceam sa muncesc in loc sa vin la cursuri.

Viata la facultate e ca un razboi, inca nu m-am obisnuit ca pentru ea, nota e un razboi in care doar pentru ea lupta. Pot sa zic ca-mi plac foarte mult oamenii destepti de la care am ce invata, care stiu sa trateze egal chiar daca cel care e langa tine stie mai putine, asa ca eu pe ea am cosiderat-o desteapta, de la care as avea ce invata si nu obiceiuri proaste care sa ma traga in jos. Mi-am luat toate masurile sa-i intru in gratii, iar. Am devenit un fel de pupincurista, spre exemplu as fi asteptat 30 de minute sa vina doar sa mergem impreuna la facultate, as fi cheltuit bani si atunci cand as avea ca sa mergem la cantina. Dar merita uneori sacrificile astea?

Ieri, anunta pe toata lumea daca vor sa vina astazi la laborator sa invate, eu m-am simtit ignorata si nu ca ar fi prima data, urasc cand omul face asa. Pentru ca eu atunci cand sunt cu doua persoane eu obisnuiesc sa le bag pe amandoua in discutie sa nu se simta neintegrat sau ignorat, dar cum zice prietena mea Roxana, nu toti sunt la fel ca mine. Asa ca nu m-am avantat in discutiile ei cu Moldi pentru ca ea are obiceiul sa se bage in fata mea la modul fizic doar ca sa stea cu ea, iar eu nici nu vreau sa suport nesimtirile unora, mai bine plec.
La metrou i-am spus ca nu m-am avantat in discutiile ei cu ea pentru ca pe mine ma deprima plansul asta ca aveam mult de invatat, ca profesorul ala este exigent etc. Fata ii parea ca nu ma crede. As fi vrut sa fiu cum zice Roxana, indiferenta ca atunci cand fazele astea se intampla sa nu ma afecteze, iar cand i-am zis ce zicea Raluca de Moldi mi-a zis ca probabil si despre mine zice la fel. Probabil?

Asa ca azi am decis sa raman acasa sa invat caci ieri am facut si temperatura si luni sa ma dus singura la laborator.

Nu le pot avea pe toate nu? Iar eu pana acum in cadrul grupei ma simt fara pereche si cea care are situatia de rahat.