Tags

, ,

M-am decis pe langa “of-ul” care il astern pe “foaie” sa povestesc si cat de stangace sunt uneori, ba chiar cum fac eu cate o boacana dar nu una mica ci una mai mare. Acum 2 saptamani dupa ce am plecat din Auchan tarziu, m-a suparat Marius pentru ca-l rugasem sa-i zica sefei ca nu mai venim in casierie si lasam maine contractele, el zicandu-i contrarul. M-am asezat pe banca si geaca mea langa. A venit masina, m-am urcat in ea, am mers 3,4 statii cand sa cobor simteam ca ceva lipseste. Mi-am uitat geaca pe banca iar cand m-am intors in 10 minute nu mai era.

Iar saptamana trecuta sa nu fie totul ok, adica asta se intampla vineri, dupa ce am iesit din scara unui bloc cu Marius, m-am trezit cu o mare “palma” pe umar. Crezand ca el are chef de glume, ma pregateam sa-i trag una, cand de fapt m-am trezit cu o mare fleasca de pilaf pe umar. Aproape ca era sa vomit de scarba si atunci firesc ca am bagat si am scos la figurat, adica i-am injurat. Norocu a fost ca aveam o bluza in geanta si m-am schimbat la cea mai apropiata toaleta.

Si ghinioanele nu s-ar termina aici, pe langa factura gresita care mi-a venit la digi pentru ca am incurcat cartele. 400 de lei am platit, mi se rupea inima. Am primit si o reclamatie pentru o semnatura care nu apartinea beneficiarului, deja amentinta ca face reclamatie la OP, dar aia s-a incheiat cu bine dupa miile de scuze pe care i le-am adresat.

Deci, cum ziceam o zi cu ghinion, alta cu noroc. Ieri sa speram ca a fost cu noroc, am dat din nou examenul la Anatomie.