Imi fac curaj sa dau ultimul examen si adevarul este ca nu prea am. Am dat bani sa-l pot da, fiind in RR. Nimeni nu mi-a zis ca o sa fie asa greu sa si muncesti sa vrei sa si inveti. Nu intelegeam cand unii ziceau ca dupa munca nu mai au chef sa invete, ca s-au obisnuit cu banii.

Nu imi iese din cap faptul ca ieri seara sau mai bine zis in primele minute din ziua de azi am vorbit cu el, dupa ce i-am urat la multi ani. Nu se astepta probabil sa o fac, la 12 noaptea. Dar el tot special este in inima mea si uneori cred cu tarie ca ar trebui sa-i zic ca-mi lipseste. Sa nu las prostiile ca “ascultati creierul nu inima”. Uneori face bine sa o zici, fara regrete si fara sa te simti mai prejos ca tu ai facut-o, ca ai cedat dupa toate certurile.

Dar ce-i ciudat, a zis ca-i pare rau. Oare de ce? El spune ca si-a meritat pedeapsa ca a plecat in Germania si s-a tinut lant ghinionul de el.

Credeti in energie negativa? Eu nu. In general imaginatia unui om este uneori incredibila de aberanta. Imi imaginam ca eman energie negativa sau nu neaparat negativa, energie ce il va face sa-mi simta lipsa. De fapt a fost doar furia fata de ce a fost. Apoi mi-a zis ca si-a pierdut bagajul si ii s-a stricat super laptopul de care era mandru. Ii parea rau, el afirma ca era pedeapsa lui pentru ca a fost rau cu mine, eu ma gandeam daca chiar era aberatia mea adervarata cu energia negativa.

Ma simt ca in sex and the city, ca tot mi-am facut curaj sa ma uit la serial. Sa incep sa povestesc de baieti, uneori de lucrurile ce fac rutina. Stiu ca sunt atatea lucruri care conteaza dar…

Ma tot intreb daca fac bine ca-l mint pe Marius, nu-mi place de el, e doar un sentiment idiot, de atasare. Mi-a fost prieten mult timp si acum sa-mi fie mai mult decat prieten?

Mi-am clarificat si sentimentele. Intr-o saptamana de despartiri, regrete si o presupsa noua relatie a scos din mine “untul”.
Nu imi place de Marius ca baiat, dar daca nu mai stam impreuna o sa-l vreau iar. Iar pe el, care l-am iubit si am resimtit atatea, nu-l mai vreau in viata mea. Nu are suficente lucruri care sa-l faca sa mi-l doresc iar. Ce rost mai are sa ne pierdem timpul?