Tags

,

Nu imi place sa mint, dar o fac uneori de nevoie sau de cele mai multe ori ma mint in privinta unor lucruri pentru ca sunt nevoita. Cred ca incet incep sa ajung o rautacioasa.

Imi place ca atunci cand sunt cu o persoana sa ma asculte, mai rau ma infurii cand vorbesc ceva cu o persoana si el face pe dos. Dar in general imi place chestia de dominanta, daca eu zic ceva asa sa fie si la nervi daca nu face cum zic eu inseamna razboi si din start a pierdut, pentru ca nu sunt dispusa sa cedez nici macar daca nu am dreptate. Ca dupa ce imi trec nervi imi pare rau e partea a doua.

Iar ca in cuprins, vroiam sa scriu ca m-am mintit cand am zis ca incep un nou capitol, nu pot sa o fac, imi ling inca ranile. Imi lipseste acel ceva, din rutina. Stiu ca e departe si nu pot uita promisiunea ca nu ma va lasa singura. Stau si ma intreb de ce suspin? Ca eu in tot timpul am asteptat lucruri dulci de care nu am avut parte. Singurele chestii dulci erau cand vorbea de sex, iar eu nu aveam chef de discutii in care el nu stia alceva. Am sperat ca ma va suna, ca vom vorbi ne vom spune greutatile, ne vom incuraja, poate candva va exista si o sfarma de sferanta ca vom avea un viitor impreuna.
Nu vreau sa fac un caz de generalitate, cum procedeaza femeile, ca poate nu e asa, dar eu mereu mi-am pus intrebarea se mai gandeste la mine? Si mi-am spus ca e un prost si nu a stiut sa aprecieze. Asta chiar a fost, as vrea sa-l bat, sa urlu, sa-l trag de par, sa ma asculte, sa faca ce vreau eu. De ziua lui am sa-i dau un mesaj, am sa-i urez la multi ani.

Chiar imi lipseste, poate sunt si putin indiferenta, dar sentimentele mele nu sunt, nu au murit inca. In schimb Marius, e un prost. Are o cale deschisa si el asteapta ca eu sa iau mereu initiativa, eu sa-l sarut, sa-l iau in bate. Incerc sa-l inteleg ca e timid si se pierde cu firea din cauza mea, dar daca el zicea ca tine la mine foarte mult si i-a fost foarte greu sa nu fim impreuna, acum ca am putea fi, de ce nu face ce ar fi normal?

Imi pare rau ca fac comparatii, nu vreau sa o fac, Marius e de 20 de ori mai bun decat el.