Tags

, , , ,

Daca pana mai acum ceva ore credeam cand ziceam ca o poate o sa fie ceva cu Marius, acum nu stiu de ce nu cred. Parca nu-mi pare destul de atractiv, e ca si cand ai face sex cu cel mai bun prieten crezand ca de fapt e iubitul tau si el a profitat de slabiciune.

E ca atunci cand ai copilarit toata viata cu o persoana si apoi incerci sa gasesti ceva atractiv, ceva care sa te excite. E ciudat sentimentul, imi place sa fiu cu el si cand nu sunt vreau sa fiu cu el. Dar parca nu e tipul ala matur, copt la minte. Ne jucam, ne prostim, ne “batem”. Pur si simplu parca e o copilarie si nu-mi place. Incerc sa nu o fac si totusi e inevitabil.

Nici nu se pune vorba sa fie sex, nici macar nu stiu daca-l vreau pe el. Eram in sinea mea incantata ca acum nu ma mai mustra constiinta cand il sarut dar acum totul fiind asa de usor cu el si asa de dificil cu niste sentimente care chiar au existat si acum le indes intr-o cutie si incerc sa ma conving ca de fapt nu mai simteam nimic. E ciudat uneori sa simti.

As fi vrut sa fie sentimentul ala de fluturi in stomac, de rosiri in obraji si de a-mi dori mai multe saruturi. Dar ele nu sunt, e ca si cand am iesit dintr-o relatie monotona si ma aventurez in alta.