Tags

Am consumat minute impreuna, am ras, glumit si am plans. Am invatat si desi stiam am trait-o.

Nu credeam ca relatiile la distranta tin, de fapt sa va zic sincer tin, atata timp cat amandoi isi doresc. Acum o usa s-a inchis alta s-a deschis. El a fost las, nu a vrut sa zica ca nu mai vrea.

De ce barbatii nu au tupeu sa zica ca nu mai vor o relatie? Cred ca daca stau “din mila” nu fac mai mult rau stand decat terminand?

Mi-am adus aminte de cand plecam la gara in bluza lui mult prea mare pentru mine, am dat de ea. Amintirile sunt de obicei un izvor de durere dupa despartire.

Inca sunt socata, nu pot crede ca pentru el asta a fost, sunt socata pentru ca am crezut ca va exista ceva mai bun, m-am inselat.

Ieri imi ziceam ca o zi e cu noroc si alta cu ghinion. Azi e cea cu ghinion, maine o fi cu noroc?