Tags

,

Frigul ne-a alungat. Ma minteam in bratele lui ca mai vroiam, incercam sa ma conving ca de fapt asta vroiam. Unde dracu sunt sentimentele care le aveam pana sa ne vedem? De ce fac asta? Parca nu sunt eu. Imi place sa ma joc si cand nu am chef sa-l exclud din viata mea.

Imi placea cand ma tinea in brate si eu ii luasem locul cersiand sa ma sarute. Cred ca mi-a placut, dar de fapt vroiam sa demostrez ca nu rezista. Dar privirea lui era asa de draguta, ca as fi vrut sa-l mai sarut. Dar acum? Acum nu-l mai vreau.

Nici pe el nici pe prietenul meu. Si mi-a rascolit toate sentimetele, m-a facut sa nu stiu ce vreau, a scos din mine necuratul,a rascolit sa-mi gaseasca defectele, sa le provoaca si apoi le lasa balta, lasandu-ma sa ma chinui cu ele.

Stateam langa prietenul meu, plictisita, uitandu-ne la televizor si ma intrebam ce simt? Ce simt pentru el? De ce ma gandeam la Marius?
Si acum ma intreb de ce nu ma mai gandesc la nici unul?

As reusi sa le zic la amandoi sa se duca dracu sa ma lase? Sau as putea sa ma angajez intr-o relatie care ar fi monotona sau care nu sunt sigura ca mi-as dori-o?

Revin la instinctele care de obicei nu ma inseala, primul gand, prima idee a mea, intodeauna a fost cea mai buna.

Sa-si caute alta persoana, cred ca eu vreau mai mult decat ei pot oferi.