Tags

, , , ,

Inca imi place sa zic fete sau baieti, nu imi place sa zic barbati/femei. Cand o zic ma gandesc la cei care deja sunt o familie.

Gandul meu era altu si nu am vrut sa fac discriminare.

De cate ori ti se intampla sa revezi niste poze cu un prieten/prietena, care te-a placut si tie nu si vezi ce “transformari” a suferit de cand nu l-ai mai vazut (in bine).

Si partea care-mi place cel mai mult, sa critic cu rautate. Si ce prietena si-a facut!! Alt butoi mai mare nu gasea.

Pot sa zic ca atunci cand vreau sa fiu rea o fac, dar in mare parte incerc sa nu o fac, pentru ca oamenii nu isi doresc defectele care le au.

Dar azi am chef sa fiu rea, sa fiu vulgara, sa fiu mai deocheata si sa nu zic iar ca azi nu o sa injur, desi o s-o fac iar. Si am sa injur iar pe toti care m-au enervat si o fac. Si azi as avea chef sa critic din categoria ROMANI!

Ieri am lucrat in casierie, din categoria tigani care vorbesc sa nu adoarme. La biroul meu se incheie doar contracte noi, la care un tigan zice daca pot sa-i fac modificare de contract si ii zic ca nu, la care el imi zice ca sunt pusa degeaba, i-am zis-o cu dispret ca se incheie doar contracte noi in cazul in care nu a citit.

Apoi alti clienti se plangeau de canalele care le-au fost scoase fara sa-i anunte. Cei drept, i-am sustinut infocata, caci nu am fost de acord cu schimbarea asta. La care o tanti zice: mai bine anuntau ca se va face o majorare de tarif nu sa le scoata fara sa anunte. Dar apoi aveau sa zica ca de ce le-au fost marit abonamentul si nu i-au anuntat, ca ei nu vor si bla bla bla….

Revin on top:

Aveam un prieten siropos, ah doamne, asa om nu am vazut niciodata. Toata ziua ar fi vrut doar sa ne sarutam si sa stau cu el. Exact genul ala care te sufoca, doar ca nu exista atractia aia fizica, sa te excite cand il vezi, cand te atinge.

Apoi, cu mintea lui idiota. Viata e buna cu prieteni, uneori si pentru mici probleme la care ar putea sa te ajute, dar el zice ca nu are nevoie. Singurii prieteni erau sora si mama (pe langa tasu’). Asa ca nu a mai vrut sa vorbim, mi-a dat ignor pe mess, nu tu fu-te-n cur, nu tu alceva. Si l-am vazut intr-o zi la metrou, m-a incantat sa-l vad nu si pe el. Apoi am vazut poze ca s-a insurat. Genul casatoriilor dupa un an, parca de disperare sa nu ramana singur. Hai frate, nu ai o chiftea in stomac, cand era cu mine zicea ca nu o sa munceasca ca nu poate sa se duca si la facultate si dupa muncea, si apoi s-a insurat.

PS: era disperat, asa or fi oltenii?

Dar ce sa mai zic de baietii care sunt virgini? Nu ca el nu ar fi fost. Ce-i drept, pentru o fata mi se pare aiurea sa stea cu unul care e virgin. In general baietii (ca si fetele) sunt rusinosi in etapa asta si nici nu incearca sa te atinga. Dar sa nu mai vorbim de sex, daca ar fi dupa ei ne-am calugarii 5 luni pana ar prinde si ei curaj sa o faca.

Spre exemplu tipu siropos, mi-a povestit ca a facut-o o singura data si dupa nu a mai vrut sa o faca ca aia s-a folosit de el. Si ar fi vrut sa se culce cu mine, dar era exact genul ala care nu avea curaj. Pe mine nici nu ma atragea fizic, mi se parea hilar sa incerc sa o fac. A, sa nu mai zic ce paros era. Frate, era “bun” in expresiile fetelor, dar totusi nu imi luasem o maimuta langa mine.

Am atractie la tipi astia? Colega-miu e exact tipul care nu a facut-o niciodata. E sufiecent sa-ti petreci timp cu cineva sa-ti dai seama. Nu intelesesem de ce unii ziceau ca atunci cand iti incepi viata sexuala o sa te schimbi. Schimbarea asta la el nu s-a produs.

I-am pus intrebari deocheate sa vad cat are curaj sa-mi raspunda, iar raspunsurile lui nu prea erau. Intr-un final mi-a zis ca a stat doar cu o tipa. Hai ma! Ce dreacu! Daca era un urat, calcat de tren mai ziceam, dar el nu e si e suficent de frumusel ca sa fie in stare sa-si faca o prietena draguta (poate chiar mai mult).

Dar stiu ca aici nu era vorba de asta, ci de faptul ca nu si-a dat tocmai intersul. Cu mine a fost pentru ca toata ziua eram impreuna, il sunam si nu neaparat ca ma gandeam la el ci ca nu aveam ce face.

Nu vreau sa recunosc, dar e genul care ii trebuie timp sa-i placa de cineva, nu gata a vazut-o si a ramas cu bale la gura.