Tags

, , ,

Ce imi place cel mai mult, este ca atunci cand revin pe pagina imi aduc aminte ultimul post, mi se pare amuzant cand nu ma mai intereseaza subiectul respectiv.

Cred ca am trecut sesiunea cu bine. Am ramas cu 2 restante. De fapt, sa zic sincer, nu am mai avut chef sa invat pentru ultimul examen. Si apoi cine ar mai ajunge ca in zicala : “s-a vazut cu sacii in caruta”. Recunosc, planuiam noaptea asta sa o dedic ultimul examen. Nu ma simt bine ca las un examen nepromovat fara sa incerc. Dar nu mai am chef, am pierdut peste jumatate din vara invatand, si o sa-mi mai pierd zile si ore invatat pentru cele 2 restante.

Tin sa precizez ca m-am simtit ca o proasta, o fraiera, o sarantoaca. De ce? Ca eu in timp ce ma chinuiam noaptea sa invat, adormeam cate o jumatate de ora in hol doar ca sa nu adorm prea profund sa nu reusesc sa ma trezesc sa continui sa invat, altii dadeau cu banii in stanga si in dreapta si luau examenele. Da, chiar asa! Si nu mi-a venit sa cred cand un coleg, Dragos, a promovat cat mine, fara 2 examene si nu s-a chinuit deloc asta vara. Si eu am pierdut nopti si mi-au aparut si firele albe tocind la genetica sau histologie.

Nu am uitat emotiile care le-am avut la genetica dupa ce am stat aproape toata noaptea si am invatat, cica. Speram macar 5 sa iau dupa ce am reusit sa scriu ceva la cele 5 subiecte. Recunosc, nu mi s-a parut corecta nota 5 dupa ce am reusit sa trantesc ceva la fiecare subiect si la unele destul de mult. Nu a mai contat. Am zis sarut-mana si am plecat. Am lasat altii “fraieri” sa se milogeasa cu banii la usa lu’ profa.

Cand am iesit dupa examen o tipa m-a intrebat daca i-am dat ceva lu’ profa. Daca i-as fi dat la ce mai avem emotii?

Pot sa zic ca la histologie m-am bucurat enorm pentru ca ma promovat examenul. A fost o zi super desi am ajuns acasa ca un morcov scofalcit, de oboseala, caci nu dormisem toata noaptea. Colegii mi-au zis ca am plantat copaci asa aratam. Iar colega-miu de frica m-a dus pana pe alee, mai lipsea sa ma bage in pat si sa ma inveleasca.

Oricum, facultate sa faci si sa nu dai bani pentru examen, nu e facultate.