In momentul de fata nu stiu ce sa cred. Cred ca relatia atarna si merge degeaba. Cred asta pentru ca nu mai exista nici o atractie din partea lui. E ca atunci cand te duci la munca, muncesti pentru ca trebuie si pentru ca ai nevoie de bani. Dar nu o faci de placere.

Cred ca isi aminteste de mine si are chef sa vorbim doar cand are chef de sex. Nu ma mai incanta discutiile pentru ca imi amintesc mereu ca doar aici discutam destul de deschis. In rest ma intreb cat de bine il cunosc?

Ma intreb cat as putea sa-mi permit glume cu el cum o fac cu colegu… Si cand ma enerveaza si el, caci acum imi e din ce in ce mai greu sa nu vorbesc cu el si imi doresc sa fie si prietenul meu ca el. Il urasc ca el stie mai multe decat prietenul meu.

Il urasc pe prietenul meu ca acum e un dobitoc si desi stie ca m-am suparat nu face nimic, macar sa zica acolo orice rahat sa-mi treaca supararea si orice doar sa vorbim. Ce putin am ajuns sa-mi doresc de la o relatie…