Tags

, , ,

Cica atunci cand unii ochi te privesc nu ar trebui sa-ti pese, adica mancatorii. Probabil…

Mi se parea o idiotenie sa nu stii ce simti in fata a 2 baieti. Sa zici pe cine iubesti. Acum pot sa zic ca e complicat.

Simt o nebuna pofta cand sunt cu colegul meu sa-l sarut, desi el a incercat si eu nu l-am lasat, dar cand il vad cum ma priveste cu ochii caprui si inocenti, cu buzele rotunde putin subtiri. Si totusi ma simt ca el ca nu am curaj sa o fac, si nu o fac pentru ca imi respect relatia si nu pot sa o fac.

E ciudat sa simti ca-ti plac unele lucruri cu o persoana. De fapt ei doi se completeaza, ce are unu nu are celalalt. Urata comparatie.

Spre exemplu eu simt ca-mi iubesc prietenul si nu l-as lasa pentru colega-miu, dar ca de obicei omul renunta la obiectul vechi pentru cel nou. Mai rau e ca si pe mine ma manaca sa-l zgandar.

Oricum s-a cam incheiat joaca. Stiu ca lui nu-i fac bine. Ieri cica am iesit afara, brusc a zis hai acasa si seara nu a mai vrut sa vorbeasca cu mine. Am simtit ca din cauza ca sta cu mine s-a schimbat asa. Azi mi-a zis ca nu poate sta cu mine ca si cand nimic nu s-a intamplat si sa mai si suporte gandul ca eu am prieten. Nu am zis nimic, doar ca ma doare sa stiu ca am pierdut prietenia cu el in joaca asta tampita inceputa pe nesimtite. Am luat hotararea sa-l las prietenia sa se scufunde si relatia de colegi ignoranti sa fie intre noi. El nu o stie, probabil iar fi greu sa stie, cel mai bine e ca eu sa fac asta.

Va fi greu sa fiu cu el si sa-i zic doar un amarat si neinsemnat ce faci, pe cand vorbeam si petreceam atata timp impreuna. Mai aiurea sa plecam impreuna cum o faceam aproape in fiecare zi. Probabil o sa-i zic ca am treaba sau ma intalnesc cu alcineva.

E greu cand el e atat de aproape de mine si prietenul meu atat de departe. Iar cand ma gandesc la prietenul meu, ma gandesc doar ca el a zis ca nu poate sta 6 ani dupa mine pana termin facultatea. Ce rost ar avea pana la urma toate? Si toate certurile?

Nu au mai contat toate clipele frumoase care le-am putea avea doar pentru noi?

Imi vine sa renunt la amandoi doar sa nu mai imi bat capu cu sentimentele astea idioate.

PS: Am luat examenul la anatomie!! Dar mai am examene, pentru care imi trebuie putere de concentrare.