Cand mergeti cu prietenul la un suc, o pizza, o gustare ceva, el obisnuieste sa va plateasca si voua (fetele) consumatia? Voi de cate ori platiti partea voastra?

Ce parere aveti de prietenul (iubitul) care v-ar zice ca l-ar deranja ca nici macar o data nu te-ai oferit sa-ti platesti jumatate?

Mie una personal, mi s-ar parea ca nu a fost educat in privinta acestui aspect si mai rau sa o zica, mi s-ar parea egoist. Pentru ca in alte dati sa zica ca se bucura cand te simti bine cu el si totusi sa zica asta… Recunosc, ca m-am simtit ciudat, jignita, indurereata. In momentul ala am simtit ca toate planurile mele pana atunci au fost niste prostii, niste iluzii. Si nu am stiut ce m-a durut mai tare, faptul ca pe el l-a deranjat, sau faptul ca era egoist desi alta data zicea ca se bucura cand ma facea sa zambesc, sau ca s-a simtit bine cu mine cand am fost in X.Si totusi stia ca ma simt prost cand cheltuie bani cu mine. Si dupa toata discutia aia, s-a simtit bine cand mi-am platit si eu partea mea.

Ciudat sentiment, nu as vrea sa-l mai traiesc vreodata. Eu nu am mai fost asa egoista cu el, ciudati sunt oamenii.

Nu aveam curaj sa ma mai ating de el, asa ciudat m-a facut sa ma simt si inca sentimentul se mentine, ma gandesc doar sa nu mai fac ceva din care sa zica ca nu i-a placut. Am constatat ca il deranjeaza lucruri marunte, ca nici macar nu ma asculta cand vorbesc, ca uneori da prea putina importanta la ce zic si atunci cand ma doare ceva si nu e el motivul, nici nu stie sa fie acolo pentru mine.

Stiu, uneori sunt rea si acum am in minte doar defectele lui.