Banul schimba omul. De cate ori nu ai auzit vorba, dar cea mai mare tie mirarea cand te lovesti de acesti oamnei.
Nu ma asteptam ca colegi de munca care au venit dupa mine, i-am invatat si le-am zis totul sa ii ajut, sa fie mincinosi si egoisti.
Trebuia sambata sa plecam in grup in comuna Afumati, zis si facut. Eu cu un coleg am plecat cu o alta colega cu masina cica ca suntem mai “slabuti” si sa incapem in masina colegei respective. Pe cand aceea persoana care ne-a zis sa ne ducem cu cealalta colega, de fapt a vrut sa se duca moca cu masina si pe noi ne-a trimis cu cealalta colega care ne-a cerut bani, chiar daca ea se ducea in zona aceea.
Apoi ne-a intrebat daca ne-a cerut bani. Mi s-a parut cam nesimtita, nu ca era singura persoana de la munca.

O particica din sesiune: cica daca nu ai restanta nu esti student.
Da am deja o restanta, la anatomie. Eu care in general dupa ce invatam eram ok, stiam sa raspuns, atata timp cat ma intreba ce stiam. Dar acum, de cand s-a schimbat atmosfera, am sesizat ca acum e o competitie pentru locurile la buget iar toata lumea se agita sa nu pice examenul, colocviu, m-au facut sa ma agit.
De ce sa zic ca totul este roz, cand nu este. Profesorul nostru de anatomie, sau cum ne corecteaza ei “Dl Doctor”, nici macar nu venea sa ne predea partea cea mai importanta dn anatomie: muschii. Nu a fost suficent ca nu vine sa ne predea si noi trebuie sa ghicim ce muschi avem, nici macar la colocviu nu a venit. A lasat-o pe “D-na Doctor” care zbiara sa ne asculte.
In momentul ala nu am mai stiut sa raspund nici macar la ceea ce eu stiam, asa ca m-am retras si am capatat frumoasa nota de 3. Nu ca eram singura, cam 10% au promovat din tot anul.
Inca un colocviu picat datorita faptului ca mi-am ocupat timpul cu anatomia. A fost saptamana examenlor si colocviilor. Am avut 2 colocvii pe zi a cate 2 zile si un examen final.
La examen a fost un fel de “hai sa dam cu zaru” caci nu am apucat sa invat nimic, datorita oboselii.
Radeam oarecum sec, cu prietena mea cand ii aminteam ca ea mi-a zis ca cei de la medicina dorm in sesiune cate 4 ore. Eh, eu am dormit doar 1 ora jumate sa promovez 2 colocvii. A meritat, dar m-am si suparat, caci mi-am dat seama ca nu numai colegi de la munca sunt egoisi, ci si cei de la facultate, dar asta nu mai e de mentionat, e de lasat in spate.