Tags

Viata mea se prelinge prin randuri de haos. Nu ma mir ca unii oameni se arunca in fata metroului, alti protesteaza, se gandesc cum sa fure sau sa faca un ban cinstit. De ce tot trebuie sa se invarte in jurul banului?

De ce e lumea asa de porcoasa, proasta si imbecila? Intrebare retorica.

Nu asta e problema mea majora, ci stresul. Probabil ca daca nu ar fi el nu as ajunge la gesturi extreme. Iti vine sa crezi cate categorii de oameni exista in lumea asta? Iti vine sa crezi cate nu stii?

Da, haos e viata mea. Prea tulburata de atatea evenimente si de putinul timp. Imi ziceam uneori, ca eu nu ma panichez cum o fac altii si ii priveam si imi venea sa le zic cu tupeu, ce te panichezi. Nu am simtit adevaratele emotii pana cand nu am avut ceva de pierdut in asta, pana nu am mai suportat reprosul. Cand zic asta ma gandesc la facultate, faptul ca ma pierd la ascultat si eu nu o faceam, faptul ca nu vreau sa mi se reproseze ceva dupa atata timp in care trebuia sa stiu si nu dau vina pe aceea persoana ca nu m-a invatat ci pe mine si nu ar trebui.

Am luat pauza de la invatat, inchei prin a nu incurca si mai mult firul, caci nici eu nu stiu cu ce am vrut sa incep si cu ce am vrut sa scriu. Nu are logica si nici nu trebuie, nu e ca sa dau motive de comentat, e ca am chef sa scriu ce imi vine in cap.