Tags

, ,

Am uitat sa mai scriu si nici timpul in care ma lafaiam alta data nu mi-a mai permis. Nu-mi plac postarile de Craciun sau anul nou, asa ca nu o s-o fac nici acum.

Mi-am promis mie ca am sa scriu cum e la facultate, caci amintirile raman.

E greu la inceput cand nu cunosti, nu stii ce fel de oameni intalnesti. Nu vreau sa  fac o discriminare sau ceva de genul asta. In grupa mea, suntem sa zic maxim 4 persoane din Bucuresti, restul din alte orase. A fost putin ciudat, sau placut sa constat la unele persoane atatea lucruri diferite. Unii cu accente de care eu ma amuz copios, desi sunt cam rea la faza asta, sau altii cu alte obiceiuri, sau de fiecare data aud povestea ca “e urat Bucurestul” sau “e prea agitat”.  As putea sa fiu putin rea, tinand cont ca la mine in grupa sunt cativa care sunt de pe alta planeta si nu inteleg ce cauta la medicina veterinara, cand ei ori se joaca, ori viseaza doar sex si distractie. Ma deranjeaza indiferenta cu care trateaza lucrurile si ma deranjeaza ca unii chiar sunt la buget si nu dau 2 bani pe asta, pe cand altii se chinuie la taxa. Plus colegi care parintii sunt veterinari si zic : “lasa ca ma invata mama/tata”.

Trecand peste partea asta, ceea ce imi place la facultate e clinica unde o sa facem si noi practica si care o astept cu nerabdare, iar partea ciudata si putin caraghioasa e anatomia.

Am avut disectii (pe langa ca e doar cu numele disectia ca noi doar ne uitam) si am constatat ca in ciuda faptului ca nu mi-a fost asa mare scarba, ba chiar mi-a placut si ma gandeam cand o sa ajungem sa operam si noi (daca or sa ne lase).

De ce am zis caraghioasa, ca acum cand manac o friptura ma gandesc la componentele muschilor, sau cand vad un os ma gandesc ce tip e os e.

Probabil ca astea sunt fleacuri pe langa ceea ce o sa urmeze.